بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار
.
.
.
آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه ، پذیرفتی چه فریبنده
نیازمندت شدم چه حقیرانه ، به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه
واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه ، و من سوختم چه عاشقانه
.
.
.
عشق واقعی هیچ وقت نمیمیره
این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره
عشق خام و ناقص میگه من دوست دارم چون بهت نیاز دارم
ولی عشق کامل و پخته میگه بهت نیاز دارم چون دوست دارم
سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه
اما قلب حکم میکنه که چه شخصی در قلبت بمونه
.
.
.
بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود
.
.
.
دیگر نمی نویسمت …!
هرکس ..
به چشمــهایم نگاه کند !
تو را خواهد خواند
.
.
.
من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!
آهـــــــایـــــــــــــ.. .
با توام
تــــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!
من به خاطرتــــــــو
آتـــــــش گـــرفته ام ...
.
.
.
به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !
.
.
.
می نویسم از تو ای زیبای من ، می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار، می نویسم بی قرارم بی قرار
.
.
.
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم
.
.
.
یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …خسته شده خدایا ….
فقط تو میتونی به دادش برسی
 

بیا و بمون کنارم واسه همیشه… نگو نمیشه

 

.

 

.

 

.

بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را
 

.

 

.

 

.

هیچ دلی بی بهانه نمیتپد ، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر
.
.
.
گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .
.
.
.
باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم
.
.
.

دلم را پیش خود پابند کردی

ولی گفتی تو یک دنیای دردی

غرورم را شکستی بی تفاوت

برو فکر کن همیشه خیلی مردی

 

.

 

.

 

.

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را

به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم

نکردی رحم، حتی بر غرورم

 

.

 

.

 

.

دلم را شبی در حضورم شکستی

نه آینه، حتی غرورم شکستی

ندادی به خلوتگاه عشق راهم

پلی بود اگر در عبورم شکستی

 

.

 

.

 

.

شده بازیچه ای قلب صبورم

شکستی عاقبت بال غرورم

به آسانی گذشتی از کنارم

مثال دفتری کردی مرورم

 

.

 

.

 

.

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای

من شکستم هر دو را

گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام

به خاموشی مغرورانه ات

شکستی تو مرا

 

.

 

.

 

.

خدا بودم خدای خودپرستان

گدا کردی مرا تو سنگ مغرور

مرا باور به بی همتائی ام بود

مرا از باور خود کردی ام دور

 

.

 

.

 

.

تمام روز و شب با بیقراری

به شوق روی تو بیدار هستم

اگر چه بی غرورم زنده اما

 

به شوق لحظۀ دیدار هستم !

 

.

 

.

 

.

غرور من که زسختی به کوه میمانست ، کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد

دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت ، چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟

 

.

 

.

 

.

 

هیچ وقت مغرورنشو ، برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند .

 

.

 

.

 

.

دوستی شوخی سرد آدماست ، بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرورمن و تو ، دوستی توطئه ثانیه هاست

 

.

 

.

 

.

کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی ،

اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم

 

.

 

.

 

.

 

همه بغض من تقدیم غرورنازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .

 

.

 

.

 

.

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

 

.

 

.

 

.

انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند. فردریش نیچه

 

.

 

.

 

.

 

گناهی که پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد

 

.

 

.

 

.

فاخرترین لباس ، تولید کارخانه ی کرم است ، کرم ابریشم

ما را به غرور چکار . . . ؟

 

.

 

.

 

.

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار

گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم

بی تو اینجا رو نمی خوام می رم و برنمی گردم

 

.

 

.

 

.

شبیه چشمهای تو پر از گناه می شوم** میان ظلمت شب قبیله ماه می شوم

خدا,زمین,گناه,عشق,من وتو,ببین چطور**به خاطر غرور تو زیاده خواه می شوم

 

.

 

.

 

.

 

وقتــــی مــی گویـــمـــ : برایـــمــ دعــا کــــن یـــعنـــی کـــمـــ آورده امـــ . . .

 

یــعنــــی دیــگـــر کـــاری از دستـــ خـــودمـــ بــرای خـــودمـــ بـــر نــمــی آیــــد !

 

.

 

.

 

.

 

اینقدر خودت رو نگیر … !

 

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … !

 

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد

 

فکر نکن که فوق العاده ای !!!

 

شاید اون کم توقعه

 

.

 

.

 

.

ما بدهکاریم به یکدیگر

و به تمام ” دوستت دارم” های ناگفته ای

که پشت دیوار غرورمان ماند

و آنها را بلعیدیم

تا نشان دهیم که منطقی هستیم

 

.

 

.

 

.

برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد

تو هم اندکی احساس بگذار

مساوی که نمی شویم

حداقل به من نزدیک شو

 

.

 

.

 

.

 

قدش به “عشق” نمی رسید ؛ “غرور”م را زیر پا گذاشت تا برسد !

 

.

 

.

 

.

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم

آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام

برایت بــه زمیـــن بکوبــم

 

.

 

.

 

.

 

دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت :

 

او یقینا پی معشوق خودش می آید

 

پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود :

 

مطمئنا که پشیمان شده برمیگردد

 

عشق قربانی مظلوم ” غرور ” است هنوز . . .

 

.

 

.

 

.

 

گفت:

بی من چه میکشی؟

 

گفتم:

 

نفـــــــــس…!

 

.

 

.

 

.

کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی

 

اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم

 

.

 

.

 

.

امروز با غرورت باز م مرا شکستی

با ناز و قهر و کینه مهرم ز دل گسستی

دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت

 

باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

 

.

 

.

 

.

دلم را پیش خود پابند کردی

ولی گفتی تو یک دنیای دردی

غرورم را شکستی بی تفاوت

برو فکر کن همیشه خیلی مردی

 

.

 

.

 

.

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار

گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم

بی تو اینجا رو نمی خوام می رم و برنمی گردم

 

.

 

.

 

.

 

گناهی که پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد

 

.

 

.

 

.

گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد

آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ: 23 / 6 / 1391برچسب:اس, اس ام اس برای آدم مغرور, اس ام اس برای غرور و خودخواهی و تکبر, اس ام اس برای غرورتو شکسته, اس ام اس برای کسی که غرورتو شکسته, اس ام اس تکبر شهریور 91, اس ام اس تیکه دار غرور, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دوری, اس ام اس دوری و جدایی, اس ام اس زیبا, اس ام اس طعنه دار مغرور بودن, اس ام اس غرور, اس ام اس غرور و تکبر شهریور 91, اس ام اس غرور و خودخواهی, اس ام اس مغرور, اس ام اس های زیبای غرور, اسمس غرور و تکبر شهریور 91, اشعار غرور و خودخواهی, برای غرورتو شکسته, برای معشوق sms, بزرگترین گروه ایرانی, بسیار غمگین sms, جدیدترین اس ام اس های غرور و تکبر, جمله درباره مغرور بودن, جمله پیامک غرور, خیلی جدید sms, خیلی غمگین sms, دختر پسرای باحال, دل شکسته sms, دوبیتی غرور و تکبر, سایت اس ام اس عاشقانه, شعر تکبر, شعر خودخواهی, شعر غرور, عشقولانه sms, عضویت رایگان, غمگین sms, متن, متن درباره غرور, متن غرور و تکبر و خودخواهی, مسیج برای غرورتو شکسته, مسیج برای کسی که غرورتو شکسته, مسیج دلشکستگی, مسیج غرور و تکبر, مغرور بودن sms, پیامک, پیامک برای غرورتو شکسته, پیامک برای کسی که غرورتو شکسته, پیامک غرور و تکبر و خودخواهی شهریور 91, پیامک مغرور بودن, پیامک واسه آدم مغرور, گریه آور sms, گلچین اس ام اس های غرور ,
ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 6057
بازدید کل : 731160
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ