بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

http://delnazsms.ir/wp-content/uploads/2014/02/tanhaii-smsm-2-jok-4jok-sms2jok1.jpg

می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن

اس ام اس های زیبای تنهایی

SMS Tanhayi

اس ام اس فراموشی

می خوابم تا فراموش کنم

رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند

اس ام اس های زیبای تنهایی

می زند باران نفرت بر پشت شیشه

حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

اس ام اس های زیبای تنهایی

من و تو چشمان یک صورتیم

با همیم و چه تنهاییم !

اس ام اس جدید

میزنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشه بیتابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم

اس ام اس های زیبای تنهایی

من بودم و تنهایی و خاطره‏ی تو

کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند

اس ام اس های زیبای تنهایی

برف می‏بارد

به آخر خیابان رسیده ‏ام

پشت سرم را نگاه می‏ کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم

که از دوردست ها شروع شده است

اس ام اس های زیبای تنهایی

اس ام اس خدا

به نام خالقی که تنهاست

ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

اس ام اس های زیبای تنهایی

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

اس ام اس های زیبای تنهایی

به سراغ من اگر میایی تند و آهسته چه فرقی دارد ؟

تو به هر جور که دلت خواست بیا !

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بر دارد

مثل آهن شده است چینی نازک تنهایی من !

اس ام اس های زیبای تنهایی

اس ام اس زیبا

شب پر از ترانه میشه با تو

قصه عاشقانه میشه با تو

باغ پاییزی تنهایی من

باغ پر از جوانه میشه با تو

اس ام اس های زیبای تنهایی

با اینکه از تنهایی می ترسم

اما دوست دارم توی قلب تو تنهای تنها باشم

اس ام اس های زیبای تنهایی

در عشق اگر عذاب دنیا بکشی

با اشک دو دیده طرح دریا بکشی

تا خلوت من هزار غربت باقی ست

تنها نشدی که درد تنها بکشی

اس ام اس های زیبای تنهایی

رفتن و نموندن

رسم عاشقی همینست

مواظب خودت باش

تنهایی در کمینست

اس ام اس های زیبای تنهایی

خداحافظ دیگه کاری ندارم

نمی مونی و اصراری ندارم

دیگه عشقی میون من و تو نیست

دیگه راهی به جز تنها شدن نیست

تو که رفتی غم دوریت

خراب و خورد و پیرم کرد

دوباره درد تنهایی

توی دستاش اسیرم کرد

 

محبوب ترين مطالب

اس ام اس خداوند

اس ام اس امام زمان

اس ام اس شمالي

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس رشتي

اس ام اس تنهايي

اس ام اس فلسفي

جوك صوتي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 6048
بازدید کل : 731151
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ