بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

مواظب باش سردی هوا احساستو منجمد نکنه !

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

ببخشید ، سایه ی من عاشق سایتون شده ، میشه همسایه شیم ؟

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

اول رخ به ما نبایست نمود / تا آتش ما جای دگر گردد دود / اکنون که نمودی و ربودی دل ما / ناچار تو را دلبر ما باید بود .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

ما را دلی بود که ز دنیای دیگر است / ماییم جای دیگر و او جای دیگر است / دیشب دلم به جلوه ی مستانه ای ربود / امشب پی ربودن دلهای دیگر است .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

خیلی ها میگن دوری و دوستی ، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی !

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

کاش ریسمان محبتمون روزی یکبار پاره بشه تا با هر گره زدن فاصلمون کمتر بشه !

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی / فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

دیگر بهار در سبد روزگار نیست / دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست / شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی / غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت / کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

میدونی چرا غروب همیشه سرخه ؟ چون هر وقت میبینه چقدر دوست دارم ، حسودیشون میشه !

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

در روزهای بارانی چترت و در روزهای آفتابی عینکت میشم تا از دست آسمان ناراحت نشی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

دو تا گل بگیر دستت ، هر کدومو بگیر تو به دستت ، اما من گل وسطی رو دوست دارم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

همیشه عاشق کسی باش که تو رو تو ساده ترین لباس به همه نشون بده و بگه این دنیای منه .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم ، اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم ، اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم ، دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم ، ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

به کدامین کتاب مقدس سوگند بخورم که از یاد عاشق واقعی ات نخواهی رفت ، حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

غروب آخر شعرم پر از آرامش دریاست ، و من امشب قسم خوردم تو را هرگز نرنجانم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

باران را دوست دارم ، چون بی هیچ چشم داشتی به زمین می آید ، این فاصله را با تمام عشق طی می کند تا به ما اهالی خاک نوید تازگی و آبادانی بدهد .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره ، وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی ، وقتی ساکت شدی به یاد بیار کسی رو که به شنیدن صدای تو محتاجه .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

در مکتب ما رسم فراموشی نیست ، در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست ، مهر تو اگر به هستی ما افتد ، هرگز به سرش خیال خاموشی نیست .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

عشق مثل یه گنجشک می مونه ، اگه محکم بگیریش می میره ، اگه شل بگیریش می پره ، پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

تو پادگان چشمات رژه رفتم ، بی معرفت سهم من از عشق تو کلاغ پر نبود .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

زندگی دو مرحله است ، مرحله اول در آرزوی مرحله دوم ، و مرحله دوم در حسرت مرحله اول .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

فکر کردی اس ام اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیر سنگه ؟ نه فقط دلم واست تنگه .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

نزار که از سکوت تو پر پر بشن ترانه ها ، دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها ، چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره ، کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

می خوام امشب دلم رسوا کنم ، هرچی تو سینه دارم پیدا کنم ، می خوام امشب با یه عالم کلمه ، تو رو معنا بکنم گرچه کمه ، می خوام امشب با دو تا جام شراب ، دل دیوونه کنم خراب خراب ، می خوام از رو نت های توی صدات ، بنوازم یه ترانه راست راست ، می خوام از صحن دو تا چشمای تو ، دل دیوونه بدزدم مثل تو ، می خوام از هر تب و تاب و بی قرار ، بکنم از هر بی قرار قرار قرار ، می خوام از هر گل بوسه رو لبام ، ای وای جوهر خودکارم تمام .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

سرنوشت تصمیم می گیره که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی ، اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیره چه کسی در زندگی تو باقی می ماند .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وفا رو از ماهی ها یاد بگیر ، که وقتی از آب در میان می میرند ، نه از زنبور ها که وقتی از گلی خسته میشن میرن سراغ یه گل دیگه .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

همه کلمات با آنچه میان من و توست بیگانه اند و من هیچ کلمه ای را برای گفتگوی با تو شایسته تر از سکوت نیافته ام ، آیا سخن مرا میشنوی ؟

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

نظامی ترین جمله عاشقانه : توی اردوگاه قلبت منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی توی این قلعه سنگی .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده ، فقط بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به تمام دنیا نده .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

تمام امید یک آسیابان به وزش باد است که آسیابش بچرخد وگرنه از کار می افتد ، یادت باشه قلب من آسیاب است و نفس های تو همون باده .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

زندگی در گرو خاطره است ، خاطره در گرو فاصله است ، فاصله تلخ ترین خاطره است .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

سه تا فرشته عاشق تو دنیا هست ، اولیش به کبوترای عاشق دونه می ده ، دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه ، سومیشم که من عاشقشم الان داره این اس ام اس رو می خونه .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

آدما وقتی از هم دورند اس ام اس می فرستند ، من برای تو که توی دلم هستی چی بفرستم ؟

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

اونقدر دل اتم پر بود که با شکستنش دنیا لرزید ، دل منم پر بود ، وقتی شکست سکوتی کرد که به دنیا می ارزید .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وفاداری را باید از نیلوفر آموخت ، که دور هر شاخه ای می پیچه و در آغوشش می میره .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

وقتی عشقت تنهات گذاشت ، نگران خودت نباش که بدون اون چیکار می کنی ، شرمنده دلت باش که یک باره دیگه بهت اعتماد کرد .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

کوچکتر که بودیم دل بزرگتری داشتیم ، امروز که بزرگیم چقدر دلتنگیم .

~~>>> اس ام اس عاشقانه <<<~~

باش با من که همه رهگذران می گذرند ، همه خوبند ولی خوبتر از خوب تویی .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ: 27 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 6019
بازدید کل : 731122
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ