بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

 

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟ .... قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم

و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



 

 

 

 

 

 

 

 

مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم

 از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…  دست به خلاف بزنیـم…!

من اندوه تـــو را مـــی دزدم…! تو تنهـایـی مـرا…!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالها بگذشته از میلاد من /  کی یکی مردانه باشد یاد من
منو یک تنهایی و یک شمع روشن / خدایا نکند باد بیاید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچگاه عشق به همدم را پاینده مپندار و از روزی که دل می بندی این نیرو را نیز در خویش بیافرین که اگر تنهایت گذاشت نشکنی و اگر شکستی باز هم نا امید نشو ، چرا که آرام جان دیگری در راه است . (ارد بزرگ)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
این همه تنهایی برام زیاده / نذار که از دست خودم خسته شم
نذار با این تنهایی خو بگیرم / کاشکی نمیشد به تو وابسته شم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
دردفترخاطراتم نوشتم عشق زیباست / معلم دفتررادیدگفت:این رویاست!
گفتم:معلم توازعشق چیزی میدانی؟ / گفت:درعالم عشق عاشق همیشه تنهاست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پناهم می دهی امشب ؟ میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دل و دین در کف یغما و من تنها در این هنگام روحانی ، پناهم می دهی امشب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست / محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت / که در این وصف زبان دگری گویا نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم  بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمرا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
اگه یه وقت تنها شدی اینو بدون که خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تنهایی دردناک است ، اما در سکوت  و تنهایی است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان غمگین،تن سوزان،دل شیدا دارم / آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل،خون جگر،آتش غم،درد فراق /  چه بلاها که زعشقت من تنها دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم / با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی / شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا از خود رها کردی و رفتی / مرا انگه که تنها مانده بودم
ولی من باز هم هستم به یادت / اگر چه دور هستم از سرایت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست
 با تو یک کاسه آب ، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست



 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است

مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالها بگذشته از میلاد من / کی یکی مردانه باشد یاد من

منو یک تنهایی و یک شمع روشن / خدایا نکند باد بیاید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
این همه تنهایی برام زیاده / نذار که از دست خودم خسته شم
نذار با این تنهایی خو بگیرم / کاشکی نمیشد به تو وابسته شم

*
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست / محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت / که در این وصف زبان دگری گویا نیست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…

دست به خلاف بزنیـم…!
من اندوه تـــو را مـــی دزدم…!
تو تنهـایـی مـرا…!!

* * * * * * * * * * * * * * * * نظرات شما عزیزان:
abnabat
ساعت10:58---29 آبان 1390
salam mc k pm gozashti link shoidi be jame abnabatiya khosh umadi bazam bem sar bezan l3ye ta hi 2bare

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ: 18 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 6100
بازدید کل : 731203
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ