بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu2184.jpg

 دلم گرم خداوندی است که با دستانم گندم برای یا کریم خانه میریزد !

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !

دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او من تنهای تنهایم

برایت من خدا را آرزو دارم …

.

.

.

فقیر و خسته به درگاهت آمدم ، رحمی

که جز ولای توام نیست هیچ دست آویز برایم !

.

.

.

مطمئن باش که خدا تو را عاشقانه دوست دارد چون در هر بهارش برایت گل می فرستد و هر روز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند

به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جایی از دنیا باشد ولی قلب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هروقت بخواهی چیزی بگویی گوش می کند…

.

.

.

اس ام اس

.

.

.

هرگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست

بدان که خـــداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی …

.

.

.

زندگى حکمت اوست

چند برگى تو ورق خواهى زد ، مابقى را قسمت

قسمتت شادى باد…

.

.

.

نگران فردایت نباش !

ما اولین بار است بندگی می کنیم اما او ناپیدا زمانیست که خدایی می کند !

.

.

.

مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی

حدیث درد فراق تو با تو بگذارم

وگرنه این چه نمازی بود که من بات و

نشسته روی به محراب و دل به بازار ؟

.

.

.

شب آرزوهاست و من قاصدکی به دست باد دادم و عهد بسته ام تا رسیدنش به مقصد برایت دعا بخوانم

نگاهت به آسمان باشد چرا که من بهترین آرزوها را برایت به قاصدک سپرده ام تا به خدا برساند …

.

.

.

وقتی خدا را دیدم که مشکلم را حل میکرد ، من به توانایی او ایمان می آوردم و وقتی حل نمی کرد می فهمیدم او به توانایی من ایمان دارد !

.

.

.

ﮔﺮ ﺳﯿﻨﻪ ﺷﻮﺩ ﺗﻨﮓ ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ

ﮔﺮ ﭘﺎﻯ ﺷﻮﺩ ﻟﻨﮓ ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ

ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺮﯾﻢ ﻋﺸﻖ ﺑﺴﭙﺎﺭ ﻭ ﺑﺮﻭ

ﻓﺮﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﻓﺮﺳﻨﮓ ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ !

.

.

.

چه سخنها که “خدا” با منِ تنها دارد…

.

.

.

همانا تو هستی خدای

نوح ، ابراهیم ، موسی ، عیسی و محمد هستی

و نیز خدای مایی که هیچکس نیستیم

پس به ما هم حق بده که بخواهیم هوای ما را بیشتر داشته باشی !

.

.

.

اس ام اس

.

.

.

صاحبخانه ی دل خـــــــــــداست !!!

آن را به هر کسی اجاره نده …

.

.

.

نگران آینده نباش

خدا قبل از تو آنجاست…

.

.

.

الله اکبر …

چک فردا

فوتبال امشب

چرا زنگ نزد ؟

شهریه دانشگاه

فردا شب مهمونی دعوتیم

عجب ماشینی بود توی دانشگاه !!!

فلانی خیلی افاده ای بود

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته …

گاهی در نمازهای ما همه چی هست الا “خـــــــــدا”

.

.

.

گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست

باید بنیشینی و نظاره کنی اما “مرکــــــــــــــــز” را که درست انتخاب کرده باشی و “دلت قرص باشد” ، دیگر هرچه می خواهد بچرخد !

.

.

.

آنقدر در این زمین لطافت هست

که به آن روز و شبش رکوع کنی

خشم را بسپری به آب روان

با کمی مهر سدّ جو کنی

بروی با بهانه ای زیبا

ناگهان عشق را شروع کنی

آنقدر شعر خوب و زیبا هست

که بخواهی به آن رجوع کنی

آسمان حدّ همطرازی تُست

گر به زیر آیی و خضوع کنی !

“مجتبی کاشانی”

.

.

.

اسمت را بر دستانم مینویسم تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد !

.

.

.

اس ام اس

.

.

.

خدایا ، بلندای دعایت را عطایم کن

تو ای معشوقه عالم

از این پس عاشقی را پیشه ام فرما

خدایا راستش من آدمیزادم

گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !

کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !

بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟؟

خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب

به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن

دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما …

.

.

.

شب ظلمت و بیابان به کجا توان رسیدن است ؟

مگر آنکه شمع رویت به رهم چراغ دارد…

“حافظ”

.

.

.

خدایا مرا ببخش از اینکه همیشه از تو می خواهم اما تو را نمی خواهم !!!

.

.

.

غربت را نباید در شهرهای غریب جست

همینکه نگاه خدایت از تو برگشت غریبی !

.

.

.

خدایا مرا ببخش که یک عمر عاشقانه هایم را خرج این و آن کردم و به تو فقط یک مشت خمیازه و کسلی و بی حوصلگی تحویل دادم !

.

.

.

خدایا قضا شده ام

دوباره بخوان مرا

یادم داده اند بر غمهایت صابر باش اما تو یادم داده ای بر غمهایت شاکر باش !

.

.

.

اعتراف می کنم برای داشتن تو هیچ کاری نکردم اما تو برای برگرداندن من هرکاری می کنی !

.

.

.

تنهای تنها نیز شوم

بی کس و رسوا نیز شوم

باز هم آرامم ، خدا را دارم …

.

.

.

خدایا عجب بخشنده ای هستی !!!

آنوقتی که در دنیایی زندگی می کنم پر از منت ، ذره ای به رخم نمی کشی بخشندگیت را و من چه زود فراموشت می کنم…

.

.

.

گفتم : با این همه گناه ، برای کدام گناهم توبه کنم ؟

گفت : “ان الله یغفر الذنوب جمیعا”

خدا همه ی گناهان را می بخشد…

.

.

.

میان تمام تلاطم های زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی…

همیشه…

همین جا…

درست در کنار من !

 

محبوب ترين مطالب

اس ام اس خداوند

اس ام اس امام زمان

اس ام اس شمالي

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس رشتي

اس ام اس تنهايي

اس ام اس فلسفي

جوك صوتي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 6008
بازدید کل : 731111
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ