بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

http://www.overdoz.ir/wp-content/uploads/2014/04/Sms-Joke-www-OverDoz-IR.jpg

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم

تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم

ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !

تصمیمش جرئت می خواهد

طپش ، هیجان ، سقوط آزاد

جرئت داری دوباره امتحان کن !

ازدواج مجدد آقایان


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

به مامانم میگم گشنمه

میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم …


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

چیپسی خواهم خرید

بالنی خواهم ساخت

تا ابد خواهم رفت …


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

تنها طرحم برای آینده اینه که

اصلا در موردش فکر نکنم !


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !

نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید

قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه

اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم !

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

“ﺧﻼﻑ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ”

ﺑﻌﺪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ …

خلاف :|

اشکهای مادر :|

نیسان وانت :|

همسایمون :D


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش

۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره

بعد استاتوس داده : به ارواح جدم نیستی در حدم !

 

جوک خفن و خنده دار خرداد 93

 

اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣﻴﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ

ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ !

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻳﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ می اﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم !

بعضیا یه جورى بوق خورى میکنن

ادم هوس میکنه !


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟


جوک خفن و خنده دار خرداد 93

بارونو دوس دارم هنوز

چون هم هوا رو با طراوت میکنه

هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !

چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟

به قلبم گفتم

چرا خوابم نمیبرد ؟

این بی خوابی ها از کجاست ؟

جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !

یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟

جوابش منطقی بود کاملا

قلبمم اعصاب نداره

 

محبوب ترين مطالب

اس ام اس خداوند

اس ام اس امام زمان

اس ام اس شمالي

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس رشتي

اس ام اس تنهايي

اس ام اس فلسفي

جوك صوتي


نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت12:25---11 خرداد 1393
خوب بود مرسی از شما

مریلا
ساعت19:20---31 ارديبهشت 1393
سلام به همه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 230
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 6129
بازدید کل : 731232
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ